” Bill mrk. Enslig konsulent søker selskap “

 Etter ganske mange år i konsulent- og rådgiverbransjen, har jeg funnet ut to ting: Jeg er god på det jeg driver på med, og jeg trives best når jeg jobber sammen med andre.

Det siste er en ganske nyvunnet erfaring, etter et års tid som selvstendig næringsdrivende. Det første er min nøkterne (om en u-jærsk ubeskjedne) vurdering av egen kompetanse etter ganske mange år som konsulent og rådgiver.

Du har sikkert skjønt tegningen allerede: Jeg har veldig lyst på nye kollegaer – altså en jobb hvor jeg igjen skaper noe bra sammen med noen, heller enn å jobbe alene for en kunde.

Prosjekter er også interessant, fordi da kan jeg gjøre det jeg elsker, mens jeg finner den rette stillingen i den virksomheten som virkelig trenger det jeg er god på.

Noen av dere kjenner meg, eller kjenner til meg og vet hva jeg kan, og er god på. Dere andre trenger kanskje noen knagger å henge ting på? Jeg har jobbet med og kan mye om:

Jeg kan forbedre virksomheters digitale løsninger:

  • Som rådgiver.
  • Som Strateg
  • Som Forretningsutvikler
  • Som Konseptualist
  • Som Kommunikasjonsansvarlig/ rådgiver
  • Som Prosjekt- prosess- og forhandlingsleder

Bransjer? Det er mange bransjer som vil tjene mye på å øke fokus på digitael aktiviteter.

For meg betyr det å kunne forstå brukere/ kunder, forretningsaspekter, teknologi og organisasjoner. – De mest fornuftige forbedringene kommer av et samspill mellom dette.

Jeg er god på å gjøre andre gode. Jeg liker å lede og å drive prosjekt- og prosesser fremover.

Jeg liker blandingen mellom å tenke «de store tankene» og å ta ansvar for å løse dem, med hjelp av å sikre at de små detaljene også er på plass. I tillegg kan jeg mye om relasjonssalg, det å kjøpe tjenester, forhandlinger og kontrakter innenfor digitale løsninger.

Det som «driver meg» er å se at jeg bidrar med å skape forbedringer.

Hvor kan det tenkes at dere, eller noen dere kjenner til har nytte av min kompetanse?

  • I et en virksomhet der man trenger det jeg kan?
  • I et selskap hvor man løser slike oppgaver for sine kunder?

Jeg ville setter veldig stor pris på tips, anbefaling, eller rett og slett et tilbud. Ta kontakt på e post stenegeir@gmail.com , twitter : @gstene, eller telefon 902 76 450

Bloggen min fant dere jo (siden dere leser dette) og kan scrolle nedover og se hva jeg har skrevet om.

Vil dere vite mer om CV, ta en titt på LinkedIn

Leave a comment